Į viršų

Nors pandemijos ribojimų pabaiga paskatino vartotojus grįžti į fizines parduotuves, tyrimo bendrovės „Norstat“ apklausos duomenimis, likti e-parduotuvių klientais ketina daugiau nei 50 proc. apklaustųjų visose Baltijos šalyse. Tiesa, internetinei prekybai vartotojai kelia ir tam tikrus reikalavimus. Tarptautinės siuntų bendrovės „Venipak“ užsakymu

Internetu apsiperkantys šalies gyventojai per pandemiją išskirtinai pamėgo paštomatus – būtent šį pristatymo būdą jie renkasi dažniausiai, atskleidė pernai vykdytas tyrimas. Ekspertai tikina, kad tai ne tik byloja apie galimai augantį lietuvių sąmoningumą aplinkosaugos klausimais, bet ir siunčia aiškų signalą

„Fintech“ bendrovė „Paysera“, kuri apdoroja mokėjimus e. parduotuvėse ir teikia finansines paslaugas, stiprina pozicijas e-komercijoje ir imasi plėtoti paštomatų tinklą, pavadinimu „Lockers“. Tai pirmasis Lietuvoje paštomatų tinklas, į kurį siuntas galės pristatyti įvairios kurjerių bendrovės.  Per metus „Paysera“ Lietuvoje planuoja pastatyti